Konspirasi HAARP |Punca kilat dan cuasa buruk semalam?

by - 8:09 PM



Semalam kecoh di media sosial tentang rasa kilat dan gegaran yang dirasai .Dengar cerita kilat lama 10 saat dengan bunyi guruh paling lama boleh dengar di KL semalam. Adakah teknologi HAARP ini diuji. Antara teknologi konspirasi tercanggih yahudi untuk mengawal cuaca dunia ? Itu semua masih menjadi persoalan. 

Korang boleh tengok video dibawah....




Apa itu HAARP?



Secara ringkasnya HAARP adalah akronim untuk High frekuensi Active Auroral ResearchProgram adalah difokuskan pada kajian Fizik Atmosfera, Terastral Matahari dan Sains Radio.Antara tujuannya adalah untuk memahami, menstimulasi,dan mengawal proses lapisan ionosfera (ionospheric) yang dapat mengubah kinerja (kinetik) komunikasi dan menggunakan sistem surveilans (sistem rangkaian).


Pelbagai organisasi telah memberi sumbangan dalam program ini seperti Universiti Alaska, Universiti Stanford , Universiti Cornell, Universiti Massachusetts, UCLA, MIT, Universiti Dartmouth, Universiti Clemson, Universiti Penn State, Universiti Tulsa, Universiti Maryland, SRI International, Northwest Research Associates, Geospace Inc. dll.

Tetapi mungkin juga iainya adalah sesuatu  kejadian semula jadi . Waalahualam.


You May Also Like

0 comments