UNIVERSITI UTARA MALAYSIA (UUM) - MSK20182019 MALAM ASPIRASI

by - 9:08 AM

Hye guys, Basically 2,3 hari ni aku mula rajin menaip semula disebabkan internet dekat universiti ni tersangat lah laju .So disebabkan itu aku mula rajin menaip semula.hahahahah




So, malam aspirasi ni merupakan macam malam kebudayaan lah kalau old school panggil/ malam penutup minggu orientasi.Pada malam tu pelbagai lah persembahan yang dibuat oleh mahasiswa dan mahasiswi baru dari setiap inasis. Fyi our University have 15 inasis (inapan siswa siswi) so korang boleh bayangkan lah berapa ramai dalam DEWAN UUM tu...intake 2018 2018 ni seramai 4011 orang pelajar dari dalam&luar negara..ramai kan.



So ni antara gamba2 yang aku dapat ambil pada malam aspirasi.. aku pun ada buat beberapa video,korang boleh tengok dekat bawah.aku ada letak.ok lah guys selamat malam esok kelas lagi.. gtg Assalamualikum.peace





You May Also Like

0 comments