Biasiswa untuk lepasan STPM, Matriculation and Foundation.

by - 5:27 AM

Assalamualikum, Hye, Ni hao !!!


ok harini aku nak share sikit kat mana korang boleh apply biasiswa untuk sambung first degree terutama lepasan Diploma, STPM, Matriculation & Foundation etc. Aku akan list kan top 10 yg selalu apply base on course yg diorangkan akan taja untuk first degree.



Top 5:

- Biasiswa yang di-pertuan Agong (BYDPA) 2019
 
Tak silap biasiswa ni dulunya merupakan  biasiswa JPA dan ditukarkan nama kepada (BYDPA)
 

link - BYDPA

- PPBU (Biasiswa Yayasan Bank Rakyat) 



Link - PPBU

- OCBC Scholarship 2019

 

- Bank Negara Schloarship
(Masa aku buat post ni diorang belum bukak lagi untuk permohonan 2019.Tapi korang boleh pergi tengok.

Link - Bank Negara

TUNKU ABDUL RAHMAN SCHOLARSHIP (BTAR)
Biasiswa ni pun sama masa aku buat post ni masih belum bukak..so korang boleh tengok2 dekat link yang aku sertakan katanya bukak 1/3/2019)

Link- BTAR

Yang aku post top 5 ni yang tawarkan almost all courses. kat bawah ni aku akan letakkan link blog yg senaraikan biasiswa yang based on courses yang korang pilih.

2 most famous site











You May Also Like

0 comments