Next travel PADANG INDONESIA?

by - 3:50 PM

Ok wait a minute. Asal tiba-tiba travel? asal tiba-tiba padang? Asal tiba2 INDONESIA? ahahaha
well pagi2 ni aku baca blog orang selalunya untuk mencari idea nak tulis apa kan ..Maklumlah dah berkurun tak update blog ni..

so macam biasa blog aku ni fokus kepada lifestyle,gadjet and of course baru nak berjinak-jinak dalam travel.. So mungkin lepas ni blog ni lebih fokus pada travel.So back to main topic . why padang Indonesia? Hahahaha pagi-pagi buta ni aku bukak balik blog yang aku telah membuatkan aku berkecimpung dalam dunia berblog ni . Blog sapa lagi kalau tak

NISAKAY (Saya Suka Menaip)

Well post terbaru kak Nisa pasal "Ayo ke Padang"


dari yang aku baca tu ,dia dapat sponser dari salah satu syarikat tourism kat sana untuk bercuti di padang .So aku macam tertarik dengan pulau-pulau yang kat sana. Tak silap pulau sarandah,pulau pagang,pulau suwarnadwipa. So maybe bulan 7 or 8 this year kot kalau semuanya ok.kita pergi. So doa-doakan lah travel kali ni menjadi.. Well maybe this will the first time i travel alone.

btw kalau nak tahu apa lgi yang best dekat padang indonesia boleh pergi tengok dekat nisakay.com banyak lagi tempat-tempat untuk dilawati disana.. 

See you next time,
Assalamualaikum,
bye,
Nass.

You May Also Like

2 comments

  1. Your article is extremely useful. Every day your diary inspire ME nice deal} and helped to develop one thing new like I actually have developed a replacement app my talking angela apk this is often great and pleasurable.Thanks for the awing posts, please keep updated often.

    ReplyDelete
  2. I love your article. you can visit my website UNKILLED Mod Apk

    ReplyDelete