SURPRISE BIRTHDAY YUKI

by - 7:37 PM

Hello Guys, entry yang agak basi untuk dibaca oleh my classmate. Tapi still nak update di mana nass nak share a precious moments  with my beloved Classmate.Btw just nak beritahu yg ni first time celebrate birthday yang mana aku boleh call it 1 MALAYSIA.
HAHAHAHA!!! Untuk pengetahuan korang yang aq ni dari form 1 until form 5 tak penah kelas aq cukup melayu,cina and india.Maklumlah form1-3 kelas Kaa semua melayu and islam.masa form4&5 seorang je india dalam kelas
So form 6 ni first time satu kelas dengan mereka semua.

Birthday Yuk Xuen aka kita panggil dia yuki ni buat tanpa di duga sebabnya ni hasil dari idea aku sendiri bagi merealisasikan impian kawan baik aku sorang ni untuk bergambar dengan crush dia.So aku rancang Birthday ni untuk kawan aku dapat ambil gambar dengan crush dia *tu main objectif sebenarnya* 

Venue : Just Our Own Class..
ohh sebelum tu thanks to Our pn.Normala Sbb sama2 berlakon.
Thanks madam.

Yuki kenapa tutup mata.hahaaha



Plan punya plan selepas bergaduh bertumbuk dan sebagainya di whatsapp group akhirnya surprise ni menjadi. Actual mula2 rancang nak buat 21/5 sbb Birthday dia 20/5.So pada 21 tu busy dengan persiapan sem 2 exam,Kitaorang pun cepatkan pada 17/5. Dengan sebulan juga kita orang rancang ...Haa thanks kepada yang memberi kerjasama buji,marry,safiq(kawan aku yang nak ambil gambR),ZUL,Wen Qin and our classmate yang lain.So kitaorang order Pizza Hut and cake for her..So lagi aku nak cerita apa.Haaa masa saat2 akhir yuki nak sampai pintu tu bole pulak lilin tu mati.So kelam kabut la kita orang hahahahaha.Korang boleh tengok video dekat bawah ok

so meh aku masukkan sekali video yang aku dah rakam 



Thanks Guys , semua yang berlaku ni menjadikan ikatan persahabatan kami lebih erat dan erat walaupun sebenarnya masa surprise ni tak semua ade. Sbb one of my classmate did't come that is Priyangka...


And We plan for the next birthday surpriseee !!!

Wait yeaahhh !!!!




You May Also Like

0 comments