Ketagih POLICE Sunglasses Lol

by - 1:41 AM

Okey guys kali ni aku nak cerita pasal aq dah anggau dengan sunglasses terutama jenama 

Haaa ni nak citer ni macam mana aku boleh angau..Harini ada pertandingan merentas Desa.So untuk pengetahuan korang aku ambil form 6.So kira  aku laa paling senior dalam sekolah ...HAhahahaa!!
So semua pelajar form 6 opss nanti ada yang marah kalau kita panggil form 6 .So kita panggil pelajar2 pra U ditugaskan untuk jaga check point.So aku ngan member2 class Jaga check point 1.So ada laa member aku sorang ni Boon ji aka buji (kitaorang panggil dia buji) bawak sunglasses ni so aku punya excited tumelebih sikit.

Haahahahah

and untuk pengetahuan korang sebelum ni aku peminat jenama Ray Ban.So bila dah try jenama POLICE ...aku rasa jatuh cinta pulak dengan jenama ni.hohohoho...

okey jom kita Tengok buji pakai sunglasses dia
pandai2 laaa korang zoom ea kalau nak tengok gambar cermin mata yg dia pakai tu
Btw budak2 class panggil buji tapi aku panggil min ho malaysia ..hoohoho
nah ig aq bagi sekali >>>>>>Boon Jin

haaaaa smart tak ????

meh aku masukkan lagi gambar yang aku pulak try



okey aku tahu muka aku poyo .hahahhaha
Tapi tulaaa aku dah jatuh cinta dah ngan jenama ni...
tapi aku x berapa minat sangat frame jenis pilot ni aku minat jenis squared
macam kat bawah ni




haaaa yang ni aku rasa macam nak beli

tapi sebelum nak beli aku nak tanya korang .Mana tahu ada dalam kalangan pembaca aku niyang kerja dekat kedai cermin mata kan..aku nak tanya la aku ni ada laa rabun sikit  *sikit jr huhuhu sebernarnya banya.Nak tanya laa boleh ke tempah sunglasses yg ada power???or kena pakai contact lens then baru pakai sunglasses??Boleh beritahu tak kat ruangan komen???And if ada pembaca yang kerja kedai cermin mata takda harga kasih sayang ke..hohohol Lol..okey2 harap korang boleh bantu...


You May Also Like

0 comments