[Giveaway] Hello from Canada

by - 12:37 AM

     Assalamualaikum

Hhmmm Nass rasa macam dah telebih lambat jaaa
join Giveaway ni T_T ... hohohoh

Hello from Canada


Apakah URL blog Doodles of Life? 

hmm japp nass fikir...haa dah ingat





Tarikh tutup Giveaway ni
 December 21, 2014 at 1:00 AM.
jadi jom join ramai2 ^^
p/s :kepada sesiapa nak join Giveaway ni sila tekan pada gambar di atas untuk tahu syarat2 nya .tq

Syukran ^^
kerana sudi membaca blog yang tak seberapa ni

You May Also Like

2 comments

  1. Assalamualaikum. Thanks for joining. Good luck ya :)

    Saya tak letak link awak dulu dekat nama peserta sebab saya tak sure awak dah follow blog saya ke belum. Maaf ya kalau saya terlepas pandang ke macam mana ke. Kalau awak dah follow, nanti beritahu saya. Nanti saya update balik.

    ReplyDelete