LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST 2

by - 9:06 PM


Hye guys, setelah sekian lama tidak join mana2 contest so kali ini pihak LAZADA ada hantar aku emel berkenaan "LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST" so basically contest ni ada dua part (part 1 & part 2) part 1 haritu aku tak sempat nak join disebabkan sibuk persiapan dan pendaftran aku ke alam universiti. So maybe peluang untuk aku menang tu tipis lah.. But well sementara assisgment masih tak banyak and wifi yang masih laju aku join lah contest ni kan hhahhaa,,,, banyak pulak aku membebel okok jom baca pasal contest ni,

so pertandingan ni pihak Lazada suruh blogger2 semua untuk mention 3 brand kegemaran.

TIGA BRAND KEGEMARAN DI LAZADA


Select three of your favorite brands on Lazada and tell us why you love them 
Pilih tiga jenama kegemaran di Lazada dan bagitahu kami kenapa anda menyukainya.

okey brand apa ea yang aku suka.. Actually banyak kot brand kegemaran aku kat lazada ni... hhmmm



kenapa brand One plus? sebab aku pakai telefon jenama one plus iaitu Oneplus 6 yang aku pernah beli dari Lazada sendiri. And yang terbaru aku minat dengan Oneplus bullet wireless terbaru dari mereka. but maklumlah bajet takda nak beli.




kenapa brand xiaomi? tadi Oneplus ni Xiaomi pulak.. Xiaomi ni aku paling minat aksesori dia dari mi band 2, mi band 3 powerbank . Dan aku sendiri pembeli powerbank 10,000 mah dari xiaomi di Lazada . Disebabkan  aksesori dari Xiaomi ni mmh mampu milik lah kan.

SanDisk



ok ni brand ketiga yang aku minat... Sebab apa?? Well sebagai student universiti banyak fail2 yang perlu disimpan. So SanDisk merupakan jenama pilihan utama aku untuk pendrive, memory card, and ssd.. aku banyak beli pendrive SanDisk dari lazada tak silap aku 7-8 pendrive yang telah aku beli..hahaha banyak kan....

sementara ada Shopathon sale, jom kita shopping sama - sama sementara sale masih lagi berlangsung. dan kemuncak pada 27 september 2018 so apa tunggu lagi selamat membeli !!!!

You May Also Like

0 comments