18 tahun Terima kasih semua

by - 3:07 PM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
1 lama tak update blog ni pasal diri sendiri hahaha..

2. First sekali saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi wish birthday saya tahun ni , 10 November 2016. Yeap umur saya dah 18 tahun dah sekarang. Hehe.

3.Yeahhh Akhirnyaaa Saya Dah cukup umur untuk melabur dalam ASB guna teknik loan.hahahaa

4. Alhamdullilah,Terima Kasih ada yang masih ingat.
5. Untuk 2016, orang pertama wish saya ialah akak hot atas ni ni.hahahah terima kasih.Awal2 lagi dia dah wish .awal seminggu tu..hahahahhaa

tekan dekat gambar untuk lebih jelas


6)Tahun ni no 2 yang wish my friend or maybe bestfriend...Entahlaa Al .aku pun tak pasti mana satu friend or bestfriend or nothing.yess two motnh lately Aku selalu nak cari gaduh dengan kau..Yes aku setuju bila kau cakap kita selalu argue.Even though you say apologize.I think takda benda yang  nak dimaafkan.sbb maybe like u say..kau dah berubah,dah tinggalkan semua tu.And aku still tak tahu kenapa i still blame you.Btw thanks because remember my birthday for the first time,very2 appreciate.I think... aku pun rasa...mcm aku dah tak mampu nak pertahankan title "bestfriend" tu.Maaf if lepas ni kita dh x rapat.Sbb aku dah tak tahu kenapa dgn aku.and aku tak tahu nak buat apa untuk kekalkan title bestfriend..Last but not least.terima kasih kerana wish. :')

6.Unuk no 3 dan 4 ..adalah wish datang dari ayah & ibu ..thanks ^_^

7.untuk 5,6,7..dan seterusnyaaa..terima kasih yang wish di fb,whatsapp,twitter dan sebagainyaaa...terima kasih semu...

 tekan untuk baca

8.The Last Wish  From my BFF Ammar Farhan...Apapun thanksss hahaah.For this year .kau still memegang rekod orang yang last wish..Tahniah tahniah :)))))) boleh rujuk entri tahun lepas disini.


(: TQ YOU ALL :)



You May Also Like

0 comments