KFC Zinger double down

by - 7:00 PM

Assalamualaikum,

Actually guys, dah lama dah seberarnya nak buat review pasal makanan ni, sebelum ni asyik buat review pasal gadjet je kan.. So sekali sakala nak juga jadi food review blogger hohohoh.. Lately ni aku banyak makan makanan macam ni dan beminyak, banyak moyonis la itu laa ini laa. Lepastu, jeng jeng jeng, aku ni dah la bulat makin jadi bola laa nampaknyaa Wakakakak.. Padan Muka aku. padannnnnn..ok stop nass stop.

Back to main topic.. Kali ni nak cerita pasal KFC zinger double down yang aku makan mingu lepass lepass lepass lepass lepasss..Hahahaha jangan tanya sebab apa aku baru rajin nak update blog ni *nampak sangat aku dah tak aktif berblog sejak awal tahun ni..huuhhuhuh.




All Meat. No Bun.
Aku pilih Combo. Harga dalam RM14.70 rasanya. Hahahaha. Maaf dah tak ingat.
Dalam set ni dapatla burger tak berroti tu 1, air 1 and french fries 1.
Kalau yg ala carte tu tak tau la. tapi murah la yg penting. murah sikit dr yg set. hahaha.


hahahaha. ni gambar member aku ni. aritu aku pergi dengan dia ni ha. eksaited beno budak ni nak makan menu kfc baru katanya. btw, kita orang pergi lepas abis sekolah. form 6 kan, tu yg nampak smart semacam je.  n one more, gambar burger tak berroti tu tak sempat nak amik sebab eksaited beno nak makan. hahahahahaha. btw, dia pon ada blog. tapi dia ni still baru. so follow ah nah, 

safiq halim




You May Also Like

0 comments