July | my life x stories

by - 8:12 AM

Hai guys, cepat ja masa dah berlalu kan.. pejam celik pejam celik dah bulan ogos dah lebih setengah tahun kita jalani hidup pada tahun 2017 ni.

Btw ni first time aku buat post  summary tentang bulan july ni..
maybe aku akan kekal kan segmen ni bagi bulan seterusnyya

kalau korang tanya kenapa aku buat post untuk segmen ni ?
because i want appreciate every momment in my life Especially for person that still around me.
Honestly i love You guys.
So please don't left. pleasee...

dah jangan2 sedih.  meh kita sambung balik apa yang kita nak tulis.

so let's begin,



bulan ni banyak actually memang banyak gila!!!
aktivti aku dengan program di sekolah.
meh aku senaraikan sambutan hari raya, sambutan hari koko, sesi potografi (last year in SMK SAJ) maklumlah dah paling paling paling senior ni..
almost 7 years aq spend masa kat sekolah ni..
jangan sampai aku jadi cikgu kat SMK SAJ dah lah ..
hahahaah (dah tukar cita-cita ke .huhuh)

ok first sekali awal bulan 7 Sambutan Hari Raya Sekolah 2017
most my classmate chinese but
for that day most of classmate wear Baju melayu and baju kurung
meh aku payung satu gambar.

SAMBUTAN HARI RAYA (12./7/2017)

Hmmm but 2 more warrior not coming so not complete..
tengok tu abang safiq kita jadi mcm raja dah bersama pahlawan dan bidadari dia.hohoho

Sesi bergambar Tahun akhir (27/7/2017)

finally dapat bergambar bersama2 dan semua ada dalam gambar.
Actually kita orang ada ambil gambar formal
tapi memang tak lah kan nak update dekat blog .
Maklumlahh gambar formal selalunya memang semua kelakar-kelakar.





SAMBUTAN HARI KOKO  (28/7/2017)











Yuki hold us hahahahah tak berapa nak menjadi laa yuki..

So guys ni antara memories yang aku dapat pada bulan july.
It quite boring right???
Well it still like student life.
Next year we have to face real world? Can we?? 
I hope so..

Favourite Song for JULY

~ Coldplay cover by J.Fla
~ See you again cover by J.Fla
~ Titanium + Alone cover by J.Fla
actually aku dah start minat semua cover by J.Fla start bulan june dah
and furthermor she quite Cute!!! >-<

Anime (well aku sebernarnya peminat anime because it quite like real world more than Drama melayu pukul 7 tu)
~IEKAI WA SMARTPHONE TO TOMONI
~GAMERS
~KOI TO USO

ok done for my life x stories for july

Btw masa aku tlis post ni birthday my left deskmate yang ke 19 tahun

so 

HAPPY BIRTHDAY YUN WEN
meh payung sikit gambar dia.



Ok guys kat bawah ni aku buat sikit video every momments in july 
kalau masa korang bukak belum ada tu maknanya aku belum update dekat youtube channel
aku.
Kalau dah ada tu sila2 la tengok 
please subscribe sekali ye.. Heee tq


You May Also Like

0 comments